niedziela, 30 marca 2014

Candy wiosenno-rocznicowe


25 marca minął dokładnie rok od momentu kiedy opublikowałam na blogu pierwszego posta. Czas naprawdę szybko płynie. Mam wrażenie, że początek mojego blogowania był zupełnie niedawno. 


Tworzenie bloga sprawia mi wielką radość, daje satysfakcję, po prostu stało się moim hobby. Dziękuję wszystkim Czytelnikom za obecność i bardzo ważne dla mnie komentarze z opiniami, czy to na samym blogu, czy na facebooku. 


Przez ten rok miałam możliwość poznać wirtualnie wiele interesujących blogów i ich autorów. Stanowicie dla mnie niekończące się źródło inspiracji nie tylko kulinarnych, ale też wnętrzarskich, czy life-stylowych. Powiem tyle: DZIĘKUJĘ Wam bardzo i zapraszam w dalszą wspólną, mam nadzieję niekończącą się, kulinarną podróż.


Z okazji rocznicy bloga przygotowałam dla dotychczasowych, jak i nowych jego czytelników niespodziankę, czyli wiosenno-rocznicowe CANDY, w którym do wygrania będą 3 ceramiczne foremki (materiał: kamionka) do pieczenia marki Duka w kolorze bieli i pastelowego różu. Dwie z nich będą idealne do pieczenia ciasteczek, czy muffinek (wysokość 4,5 cm, średnica 10 cm), a trzecia przykładowo do mini tarty (wysokość 2,5 cm, średnica 11 cm). Można ich używać w zmywarce, kuchence mikrofalowej i piekarniku do 220°C. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. 















ZASADY ZABAWY:


1. Zgłoś chęć udziału Candy, zostawiając komentarz pod tym postem. Oprócz tego mam dla Was ZADANIE SPECJALNE!!! W tym samym komentarzu w kilku słowach napiszcie proszę, jakie przepisy, kulinarne inspiracje, czy tematy około kulinarne są dla Was interesujące i chcielibyście żeby znalazły się na moim blogu. Na koniec spośród wszystkich zgłoszeń wybiorę jeden najciekawszy według mnie komentarz i ta osoba zostanie zwycięzcą. 


2. Jeżeli jeszcze nie jesteś, zostań publicznym obserwatorem mojego bloga.


3. Jeżeli posiadasz bloga, udostępnij na nim banerek (pierwsze zdjęcie u góry) podlinkowany do tego posta.  


4. Osoby anonimowe, nie posiadające bloga proszę o podanie w komentarzu swojego imienia oraz adresu e-mail.


5. Będzie mi miło, jeśli polubicie Plum in the kitchen na Facebooku :)



Wysyłka tylko w granicach Polski. W przypadku, gdy po ogłoszeniu wyników przez dwa tygodnie nie będę mogła skontaktować się ze zwycięzcą, tą samą drogą wybiorę kolejnego. Zabawa trwa do 30 kwietnia do północy, a zwycięzcę wyłonię najpóźniej w pierwszy majowy weekend. 


POWODZENIA!!!


38 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza:) Zapisuje się i trzymam kciuki za wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza!!!
    Aniu, moja rodzinka uwielbia zupy, dlatego byłoby super gdyby jakieś przepisy na nie mogły się tu znaleźć... A najlepiej takie, aby zachęcić najmłodszych moich smakoszy-tradycjonalistów do próbowania nowości. Pomidorowa, żurek i ogórkowa u nas królują, a tęskno mi trochę do jakiś nieoczywistych połączeń w garze;) Pozdrawiam ciepło i gratuluję rocznicy!
    (Baner na moim blogu:) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku.
    Urocze te foremki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiedziałabym się chętnie od Ciebie o przepisach na tanie i szybkie obiady :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. gratulacje!
    piękne te foremki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje:))
    chetnie przylacze sie do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy!:) Hmm jakie ja bym chciała zobaczyć u Ciebie przepisy ;)
    Na pewno na jakieś sałateczki z wiosennych nowalijek pyszne i zdrowe smakowicie połączone :)
    Kupiłam sobie ostatnio blaszkę do muffinków więc liczę na jakieś super przepisy na babeczki :)
    A poza tym przepisy które nam udostępniasz wszystkie są pyszne więc za każdy jestem Ci wdzięczna, bo mogę dogodzić mojemu mężusiowi przygotowując smakowite potrawy ;)
    Cudne nagrody! :) Baaaardzo by się przydały początkującej żonie ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję w kolejce po piękną rozdawajkę. Czego bym sobie zyczyła w przepisniku Twoim - dań dietetycznych niskokalorycznych, smacznych i pożywnych. tak by wejść w wiosnę i lato z uśmiechem na twarzy, bez zbędnych kilogramów i najedzonym do syta.By bylo kolorowo i zachęcająco do kopiowania i zajadania.
    Banerek po lewej stronie bloga
    http://mysoapandjam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne candy :) oczywiście sie zapisuję :)
    A przepisy???? może jakieś fajne grillowe przekąski??? zaczyna się czas grillowy więc chętnie spróbowałabym czegoś smacznego, zdrowego i niekiełbaskowego :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne cukieraski. Może szczęście się do mnie uśmiechnie:-)
    Buziaczki wiosenne kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. To i ja się dołączam do zabawy :) A na blogu z chęcią zobaczyłabym więcej "migawek" z kuchni ;) Z przyjemnością poczytałbym może o jakiś ciekawych i zaskakujących gadżetach kuchennych lub innych ładnych cudach. A co do przepisów to poprosiłabym o więcej deserów, małych słodkości-przyjemności i może jakiś lekkich, pożywnych, zdrowych i przede wszystkich szybkich w przygotowaniu przekąsek na drugie śniadanie lub samych śniadań ;) Pozdrawiam i życzę owocnego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WITAJ
    Z PRZYJEMNOŚCIĄ DOŁĄCZAM SIĘ DO ZABAWY :)
    ZAUROCZYŁY MNIE TE RÓŻOWE NACZYNKA.
    U MNIE WIĘKSZOŚĆ DODATKÓW JEST BIAŁA. ŚLICZNĄ ODMIANĘ WPROWADZIŁYBY RÓŻOWE DODATKI OD CIEBIE.
    MMMMMMM TRZYMAM KCIUKI ZA SIEBIE :):):)

    POZDRAWIAM
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja się zgłaszam po cukiereczki:D A o czym bym chętnie poczytała? Hmmm, może o Twoich "tajnikach kulinarnych" czyli czymś co sprawia, że Twoje danie jest wyjątkowe i nie da się go zepsuć;) I może jeszcze pomysły na obiad, ale... takie które z chęcią zje mały niejadek;) I cykl np. jak gotujesz Ty, a jak np. Twoja mama, czyli starcie pokoleń na kuchennym polu bitwy;P Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam cieplutko , Alez mi sie oczyska uśmiechają do tych cudnych foremek , są przesłodkie.
    A jeśli chodzi o Twoje pytanie to ja wciąż poszukuję dań - przekąsek , które można podać gdy przychodzą znajomi na małą kolacjkę , I nie chodzi mi tutaj o wykwintne dania , a o proste , w miarę tanie , nie bardzo czasochłonne i najlepiej ciepłe przekąski . Coś w rodzaju ślimaków z ciasta francuskiego , na które podawałaś przepis ... Mmmm aż mi w brzuchu zaburczało , ale o tej później porze już jedzenie nie wskazane :)
    Zamieszczam banerek na swoim blogu http://malinowa-kawiarenka.blogspot.com/ i pozostaje mi teraz tylko mocno kciuki zaciskać :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Co do zadania konkursowego to pokusiłam się o skromną rymowankę:)

    Dużo fast food-ów,dużo coli picia...
    To za dużo do spożycia!
    Co mam zrobić? Źle się czuje!
    Przez to żarcie za chwile zwariuje!
    Liczę zatem na Twoje przepisy zdrowe
    dzięki temu moje życie będzie kolorowe.
    Chętnie wypróbuję Twoich ciasteczek
    dlatego potrzebuję tych foremeczek.
    Może jakieś owoce pokażesz?
    Śliwka, pomarańcza, malina gruszka
    do tego jeszcze słodkie jabłuszka.
    Czekolada też jest wspaniała,
    smaczna i przez wszystkich kochana
    Może i o niej napiszesz trochę
    wiesz... mam na nią teraz ogromną ochotę.
    Wypada o obiedzie też wspomnieć
    dla męża, nie mogę o nim zapomnieć.
    Wciąż się burzy na mnie,
    że ja do gotowania się nie garnę.
    Lecz cóż ja biedna zrobię
    przepisu sama nie stworzę
    Może ty mi pomożesz w tym?
    A wówczas Twój blog będzie wiódł prym
    W moim codziennym czytaniu i przepisów realizowaniu:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością zapisuję się na zabawę. Ja byłabym zainteresowana cyklem trochę nietypowym. Zastosowanie polnych roślin jako przyprawy, potrawy a może dodatki do potraw jako. A może w roli głównej - może zupa z lebiody?:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Złaszam się do zabawy.:-) Żałuję tylko, że na Twoim blogu nie doszukałam się skarbnicy przepisów na naleśniki. To moje błogosławieństwo i przekleństwo.:-) wszędzie niucham o nich.
    Twój blog jest naprawdę zajmujący. Wczoraj przesiedziałam nad nim ok. dwóch godz.:-)
    Pozdrawiam wiosennie w ten poniedziałkowy dzień.
    Mnie i moje naleśniki znajdziesz na zabicgloda.blogspot.com:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się :) chętnie widziałabym różne przepisy na sałatki ala obiadowe które można zabierać do pracy,muszę robić takie mojemu mężowi i już chyba wyczerpałam wszsytkie moje pomysły a jemu mało i mało :P a dla "siebie" prosiłabym szybkie i zdrowe obiadki heheh jeśli w ogóle takie są :) bo ileż można gotować jedno i to samo,zmieniając jedynie kolejność ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłam do Ciebie po raz pierwszy, ale z radością zostanę dłużej i spróbuję szczęścia :)
    Najbardziej w kuchni interesuje mnie kwestia zastosowania niekonwencjonalnych metod, które zaskakują i czynią z gotowania sztukę przez duże S. Chciałabym wiedzieć, które kwiatki są jadalne i jak smakują i co z kuchni molekularnej mogę powtórzyć u siebie w domu. Krótko mówiąc - jak przełamać rutynę w garnku. A, no i koniecznie kwestia dekoracji potraw i podania - to chyba moja ulubiona część gotowania ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy :-)
    Chętnie bym wypróbowała przepisy na szybkie desery.Uwielbiam też piec ciasteczka wszelkiego rodzaju i bardzo by mi się przydały nowe sprawdzone receptury.
    Pozdrawiam z deszczowej dziś Warmii

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy :) Z chęcią zgłaszam się do udziału w Twojej zabawie, bo nie mam żadnych foremek, a chęci do pieczenia są :) Lubię poznawać nowe kultury, a co za tym idzie też smaki, więc z chęcią wypróbowałabym przepisów z różnych stron świata. Fajnie gdyby znalazła się taka mapa potraw :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:

    http://vaylebyme.blogspot.com/2014/03/candy-x-3.html

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie tu u Ciebie. ja z wielką przyjemnością czytam wpisy z "życia kuchni" i "od kuchni" - im więcej w tym klimatu, tym ciekawiej. na pewno z szeroko otwartymi oczami czytałbym o sztuce serwowania różnych potraw i napojów - np. podanie kawy, czy herbaty w jakiś wyjątkowy sposób (dla gości i dla siebie, by umilić chwilę). a ostatnio np. szukam alternatywy dla wędlin i zaczynam rozglądać się za przepisami na różnego rodzaju pasty - może znajdę u Ciebie?

    pozdrawiam i chętnie wezmę udział w Twoim candy

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się:)
    dla nie przepisy " obiad w 20 min" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm, niech pomyślę....

    Bardzo cieszyłabym się gdyby
    pojawiły się tu przepisy na ryby
    Bo ryba tego Ci nie powie,
    ale zdrowia doda Tobie.
    Lubię zamarynować już o poranku,
    rybę w cytrynie, czosnku i tymianku.
    A Ty Kochana co masz w zwyczaju
    przyrządzać swojej rodzinie w maju?
    pomysłów na rybkę jest pewnie od groma
    chętnie się dowiem jaka jest Twoja ryba ulubiona
    Przygotuj więc ją proszę swojej rodzinie
    niech nas tu na blogu wpis o tym nie minie
    Niech przygotowanie ryby to będzie zabawa
    a mnie zadowoli przepisów dostawa
    Poczytam więc w notce
    o dorszu czy szprotce.



    Pozdrawiam z Weekendowej Kuchenki
    P.S. Foremki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się do konkursu i uważam że dobrze by było zgłębić tematykę moich ulubionych babeczek :)
    baner u mnie dodaję a obserwuję przed bloglovin
    ps zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się na te urocze foremki :) hm... a ja ponieważ wciąż jestem kulinarnym kaleką a marzy mi sie (oj marzy choć ciii... bo głośno się do tego nie przyznaję) żeby tak nareszcie coś upiec...dobrego...i co by się ładnie prezentowało... ale jak już wspomniałam wciąż tą walkę przegrywam :( wieć bardzo bardzo bym chciała by jakaś sprytna i zdolna osóbka (taka jak Ty) poprowadziła może takie "warsztaty" blogowe kulinarne dla początkujących (takich małych kalek w tej dziedziie jak ja). żeby tak wzięła za łapkę i powoli poprowadziła po jakiś prostych smacznych ale i ładnie prezentujących się przepisach- mam swój śliczny fartuszek , ma swój malutki piekarniczek, ma mnustwo chęci i wielkie marzenie! ale ostatnio nie udały mi się (znów...eh..) babeczki które to podobno NIE MOGĘ NIE WYJŚĆ ! wybitna jestem pod tym względem chyba....takżę apeluję o pomoc ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uff , uff .. zdążyłam na tą piękną rozdawajkę i ja ! Uwielbiam róż i takie ceramiczne przydasie do kuchni :-)) Ale chyba sama wiesz ,że tego nigdy za dużo ? :-))
    Ja bym chętnie poczytała trochę zdrowych i szybkich daniach , idealnych na letnie dni , kiedy to przy piecu nie chce się zbyt dużo stać :-))
    30 kwietnia moja córka ma urodziny , więc może szczęście tego wyjątkowego dnia się do mnie uśmiechnie :-))

    Warunki spełnione :-))

    OdpowiedzUsuń
  27. A zgłosimy się, a co! Chetnie poczytam przepisy z pomyslem na grillowanie :) Banerek na blogu http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie poznałabym Twoje spojrzenie na tradycyjne zupy. Z jakąś nowoczesną nutką :) Albo dania expresowe.
    Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają te różowe foremki to myślę ,że i mi i mojej pomocnicy córeczce też się spodobają a,że bardzo lubimy razem piec i gotować i mamy z tego ogromną frajdę chętnie widziałabym takie przepisy na babeczki z ciekawymi dodatkami lub obiadki w formie interesującej dla dzieci i myślę,że dużo mam z ciekawością spróbowałoby takich zrobić z pociechami może nawet konkurs np.z okazji dnia dziecka:-)pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie przygarnę. Banerek wisi na http://madebyanak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, piekne foremeczki więc chętnie wezmę udzaił w zabawie:)

    Córeczkę mam kochaną,
    Natalkę rozbrykaną,
    Niedługo kończy roczek,
    na jej główce pierwszy loczek :)
    Zupki, deserki lubię jej przygotowywać i dla takich maluszków przepisów poszukiwać.
    Więc byłoby fajnie i miło gdyby menu dla dzieciaczków
    u Ciebie na blogu zagościło :):):)

    Tak jak w wierszyku napisałam, dla córeczki chętnie przpisy zasugerowane bym wykorzystała:)
    Banerek u mnie na blogu: http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam chęć udziału :). Jeśli chodzi o przepisy, to coś w miarę szybkiego, zdrowego, może być jednogarnkowego. Nie lubię zbytnio gotować, tzn. nie mam czasu, a gdy już mam, to wolę przeznaczyć go na szycie. Staram się przygotowywać posiłki bardzo regularnie i chciałabym to utrzymać, więc muszę wprowadzić system sprawnego, zdrowego gotowania :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Również zgłaszam chęć udziału :) ja bardzo chętnie poczytałabym o zupach, ponieważ są one w dalszym ciągu podstawą polskiej kuchni, a przepisy na nie są już nieco oklepane. Sama eksperymentuję w tym kierunku i chętnie zobaczyłabym co Ty masz do zaproponowania :) Ostatnio zaczęłam tez wyżywać się cukierniczo i wszelkie inspirację na słodkości chętnie przyjmę :)
    Agnieszka ( a.bugaj123@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam chęć udziału. Prześliczne foremki:)
    Uwielbiam kuchnię i wszystko, co z nią związane, dlatego chciałabym, aby na Twoim blogu oprócz przepisów na potrawy typowo polskie, pojawiały się też dania z kuchni zagranicznej: włoskiej, hiszpańskiej, francuskiej, czy typowo orientalnej. Mogłyby również pojawiać się informacje na temat technik gotowania, przypraw i sposobów podawania dań. Bardzo przydatne byłyby informacje na temat sprzętów kuchennych (garnków, patelni, mikserów, robotów i akcesoriów kuchennych), ich rodzajów, sposobów wykorzystania i własnych sugestii. A pomysły i przykłady aranżacji, dekoracji stołu i na różne okazje byłyby strzałem w 10:)
    Pozdrawiam
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapomniałam podać mój e-mail: aneta.majchrzak@wp.pl

    Przeurocze te foremki i w cudnym kolorze. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mogę napatrzeć się na te foremki:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń