piątek, 14 lutego 2014

Koktajl z kiwi, bananów i pomarańczy




Dzisiaj pora na kolejną porcję witamin w postaci koktajlu. Jest on nieco gęstszy niż ten prezentowany przez mnie ostatnio koktajl cytrusowo-gruszkowy, dlatego możemy do niego dodać sobie nieco wody, jeżeli mamy ochotę. Kiwi i banany blenderujemy, dodajemy cukier, miód i świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy. M. stwierdził, że dałby mniej cukru waniliowego. Chyba przerobimy jeszcze wersję bez cukru, ale za to z trzema łyżkami miodu, dla sprawdzenia smaku. Pyszne było, ale szybko się skończyło... 



SKŁADNIKI
dla 2-3 osób


5 kiwi (zostawić po jednym plasterku na szklankę do dekoracji)
2 banany
1 opakowanie cukru waniliowego
2 łyżki miodu
1 szklanka świeżo wyciśniętego soku z 2 dużych pomarańczy






 Źródło: 2drink.pl

5 komentarzy:

  1. Taki koktajl tez robie, tylko ja dodaje sok pomarańczowy z kartonika/butelki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś robiłam koktajl z kiwi ale chyba mialam zbyt niedojrzale owoce bo wyszedl dosyc gorzki...w kazdym badz razie moje dzieci nie ruszyly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba musiała być wina kiwi :) hmm może więcej miodu?

      Usuń